Όροι μίσθωσης λεωφορείου

     Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους μίσθωσης λεωφορείου. Κάνοντας την κράτηση, θα πρέπει να συμφωνείτε με αυτούς τους όρους. Ο πελάτης θα πρέπει να  ειδοποιεί την εταιρεία μας εντός 7 ημερών πριν την ημερομηνία αναχώρησης για τυχόν απορίες που ενδέχεται να έχει σχετικά με αυτούς τους όρους. 

  1. Συμφωνία κράτησης

Η συμφωνία σχηματίζεται όταν η CDL TOUR ΕΠΕ και ο πελάτης αποδέχονται την κράτηση. Η διαδικασία κράτησης λεωφορείου μπορεί να γίνει εύκολα είτε  μέσω της σελίδα μας www.cdltour.gr στη φόρμα ενδιαφέροντος είτε μέσω  e-mail στο [email protected] / [email protected] ή  στα τηλέφωνα της εταιρείας:  +30 6947260061  & +30 2111821051. Θα πρέπει να μας αναφέρετε τον προορισμό, την ημερομηνία, την ώρα, τον αριθμό των επιβατών καθώς και τις όποιες ιδιαιτερότητες του δρομολογίου. Μην ξεχάσετε να δώσετε το όνομά σας και έναν αριθμό τηλεφώνου για περαιτέρω διευκρινίσεις. Η CDL TOUR ΕΠΕ θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που έχετε δώσει κατά τη διαδικασία κράτησης για να επικοινωνήσει μαζί σας.(Διαβάστε εδώ την πολιτική απορρήτου της εταιρείας μας).

Όλες οι παραγγελίες μίσθωσης πρέπει να υποβάλλονται τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την αναχώρησή σας. Τα αιτήματα κράτησης που γίνονται  σε λιγότερο από 48 ώρες δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν, καθώς συνήθως χρειάζονται έως και 48 ώρες για την επεξεργασία τους. Η κράτηση θα θεωρηθεί αποδεκτή, αφού  λάβουμε την πληρωμή που έχει ορισθεί και σας στείλουμε με e-mail την επιβεβαίωση της κράτησής σας.

Αφού συμπληρώσετε τη φόρμα κράτησης ή  θα έχουμε μιλήσει στο τηλέφωνο, θα λάβετε ένα e-mail ή ένα SMS επιβεβαίωσης εντός 24 ωρών, μαζί με την προσφορά μας και τις λεπτομέρειες της κράτησής σας. Η έγγραφη αποδοχή μιας προσφοράς θα θεωρείται κράτηση. Ακολουθεί ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης μεταξύ της εταιρίας και του μισθωτή όπου αναφέρονται τα στοιχεία των συμβαλλομένων, η διάρκεια, ο τόπος, το ποσό χρέωσης καθώς και λοιποί συμφωνηθέντες όροι της μίσθωσης. Η υπηρεσία θα οργανωθεί και θα παρασχεθεί σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας έχετε δώσει κατά τη διαδικασία κράτησης. Οφείλετε να  ελέγξετε και να επιβεβαιώσετε, ότι όλες οι πληροφορίες που περιέχει η φόρμα κράτησης είναι σωστές και σε περίπτωση ασυμφωνίας ή οποιασδήποτε αλλαγής που ενδέχεται να επηρεάσει το δρομολόγιο, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα με γραπτό αίτημα (e-mail ή SMS).

  1. Υπηρεσίες

Ο Πελάτης θεωρείται ότι ενεργεί για λογαριασμό όλων των επιβατών που αντιπροσωπεύει και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες καθώς πρέπει να εξασφαλίσει τα εξής:

  • Την τήρηση υψηλού επιπέδου συμπεριφοράς από όλους τους επιβάτες ανά πάσα στιγμή και τη συμμόρφωση με τις οδηγίες που έδωσε ο οδηγός.
  • Ο οδηγός είναι πλήρως υπεύθυνος για το όχημα, εάν θεωρήσει ότι η ασφάλεια των επιβατών ή του οχήματος μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο, είναι ελεύθερος να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια κρίνει κατάλληλη.
  • Δεν θα υπάρχει διακοπή ή καθυστέρηση οποιουδήποτε ταξιδιού και με οποιονδήποτε τρόπο που θα μπορούσε  να θέσει σε κίνδυνο τον οδηγό, τους επιβάτες ή  τον κίνδυνο να παραβιάσει τυχόν νόμιμους κανονισμούς σχετικά με τις ώρες οδήγησης και το χρόνο υπηρεσίας.
  • Οι χρόνοι παραλαβής πρέπει να τηρούνται.
  • Ο πελάτης πρέπει να εξασφαλίσει, πριν από την κράτηση ότι έχει επιλεγεί ο σωστός αριθμός καθισμάτων και δε θα φορτώσει το όχημα πέραν της καθορισμένης χωρητικότητας.
  • Ο πελάτης πρέπει να εξασφαλίσει ότι το μέγεθος του οχήματος ικανοποιεί τις απαιτήσεις αποσκευών των επιβατών.
  • Όλα τα οχήματα είναι μη καπνιστών και απαγορεύεται αυστηρά η κατανάλωση αλκοόλ ή ναρκωτικών στα οχήματα.
  • Κανένα πανό ή αφίσα δεν εμφανίζεται στο όχημα χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση της εταιρείας.
  • Η διαδρομή που χρησιμοποιείται θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του οδηγού, για την απρόσκοπτη και ασφαλή μεταφορά των επιβατών, εκτός εάν έχει καθοριστεί και συμφωνηθεί εγγράφως συγκεκριμένη διαδρομή.
  • Ενημερώστε μας έγκαιρα αν πρόκειται να ταξιδέψετε με βρέφη (0-2 ετών), με ζώα συντροφιάς (σκύλος-γάτα) ή να μεταφέρετε  ογκώδεις αποσκευές.
  • Ο πελάτης θα λάβει τηλεφωνικό αριθμό επαφής έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με την εταιρία μας καθώς και το τηλέφωνο του οδηγού. Ως εκ τούτου, είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι αυτές τις πληροφορίες θα τις έχει μαζί του ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
  • Όταν η εταιρία μας οργανώνει οποιεσδήποτε διευκολύνσεις όπως διαμονή, γεύματα, εισιτήρια ή οποιεσδήποτε άλλες υπηρεσίες που παρέχονται από άλλο προμηθευτή, ο πελάτης πρέπει να συμμορφώνεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις του προμηθευτή ως εάν ο πελάτης είχε συμβληθεί απευθείας με τέτοιες υπηρεσίες.
  • Η εταιρία μας θα προσπαθεί πάντα να διατηρεί τις αυξήσεις των τιμών στο ελάχιστο.
  • Οι ώρες οδήγησης, ο χρόνος υπηρεσίας, και οι  υποχρεωτικές περίοδοι ανάπαυσης του οδηγού ρυθμίζονται  από νόμο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ο μισθωτής αποδέχεται την ευθύνη να διασφαλίσει ότι η μίσθωση θα τηρεί τις ώρες που συμφωνήθηκαν από τη CDL TOUR ΕΠΕ εκτός κι αν υπάρχει κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Σε περίπτωση πιθανής παράβασης, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για τυχόν πρόσθετες δαπάνες, εκτός αν αυτό δε βρίσκεται στον έλεγχο του μισθωτή (π.χ. καθυστερήσεις συνόρων).

      3.Πολιτική πληρωμής & Τιμή

Η τιμή για τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται, θα αναγράφεται στην επιβεβαίωση του τιμολογίου και στη φόρμα κράτησης.

Οι τιμές υπολογίζονται βάσει της χωρητικότητας του οχήματος, του προορισμού και της ημερομηνίας που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας και παρέχονται με  συνολική τιμή που έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων και όχι με εισιτήριο ανά επιβάτη (Σε περίπτωση κλειστής ομάδας που επιμερίζεται το κόστος της μίσθωσης, αποδίδεται απόδειξη ή τιμολόγιο σε κάθε άτομο της ομάδας που συμμετέχει στον διαμοιρασμό του κόστους της ολικής μίσθωσης).

Τυχόν πρόσθετες χρεώσεις που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θα καταβάλλονται άμεσα στην εταιρεία από τον πελάτη εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά (παραδείγματα πρόσθετων δαπανών: επιπλέον χιλιόμετρα, διαμονή οδηγού και γεύματα,τέλη στάθμευσης, διελεύσεις συνόρων κ.α.).

Είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι η πληρωμή θα καταβληθεί έγκαιρα. Εάν το λεωφορείο για το είχε προηγουμένως γίνει κράτηση, χάσει τη διαθεσιμότητά του λόγω βραδείας επιβεβαίωσης, τότε η εταιρία μας θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει ένα όχημα παρόμοιου μεγέθους και παρόμοιας χωρητικότητας, χωρίς αυτό όμως να  μπορεί να διασφαλιστεί. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλα οχήματα διαθέσιμα ή ο πελάτης δεν επιθυμεί κράτηση άλλου λεωφορείου, θα επιστραφεί το κόστος της προκαταβολής. Η CDL TOUR ΕΠΕ δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνη για την ακύρωση του μισθωτή.

Οποιαδήποτε κατάθεση ζητηθεί πρέπει να καταβληθεί μέχρι την ημερομηνία που αναφέρεται στη συμφωνία και η πληρωμή να έχει εξοφληθεί πλήρως πριν από την έναρξη της μίσθωσης, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με την εταιρεία.

Εάν η πληρωμή προκαταβολής δεν παραληφθεί μέσα στο συμφωνηθέν χρονικό διάστημα, η CDL TOUR ΕΠΕ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τυχόν κρατήσεις. Η προκαταβολή και η εξόφληση της παρεχόμενης υπηρεσίας μπορεί να γίνει μέσω ή μετρητών (για ποσά μέχρι 500,00 ευρώ), ή  κατάθεσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας ή στο γραφείο μας με τη χρεωστική σας κάρτα και με τη χρήση μηχανήματος P.O.S. (για ποσά άνω των 500,00 ευρώ). Μετά το πέρας της μίσθωσης αποδίδεται στον μισθωτή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (αν πρόκειται για επιχείρηση) ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών (αν πρόκειται για ιδιώτη).

     4.Πολιτική ακύρωσης - Έκτακτες περιστάσεις:

Όλες οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται γραπτώς μέσω e-mail, ταχυδρομείου ή φαξ και πρέπει να επιβεβαιώνονται από τη CDL TOUR ΕΠΕ.

Σε περίπτωση που καταστεί απαραίτητο να ακυρώσετε την κράτησή σας, σημειώστε ότι ενδέχεται να επιβληθούν οι ακόλουθες χρεώσεις *:


Χωρίς έξοδα ακύρωσης έως 10 μέρες πριν την αναχώρηση, η προκαταβολή θα επιστραφεί.

50% της προκαταβολής εάν υπάρξει ακύρωση από 10 έως 7 μέρες πριν την αναχώρηση

70% της προκαταβολής εάν υπάρξει ακύρωση από 7 έως 3 μέρες πριν την αναχώρηση

100% της προκαταβολής εάν υπάρξει ακύρωση από 48 ώρες ή λιγότερο πριν την αναχώρηση

*(τα ακυρωτικά εξαρτώνται κάθε φορά από την εποχικότητα  ((low season - high season)) και τη διάρκεια της μίσθωσης εκτός κι αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με την εταιρεία).

Η CDL TOUR ΕΠΕ  δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε να  θεωρεί υπεύθυνη για όποιες έκτακτες περιστάσεις προκύψουν λόγω εξωτερικών συνθηκών ανωτέρας βίας πριν ή κατά τη διάρκεια της ταξιδιωτικής υπηρεσίας που έχετε επιλέξει. Τέτοιες περιστάσεις μπορεί να περιλαμβάνουν λ.χ. Φυσικές καταστροφές, πυρκαγιές και δυσμενείς καιρικές συνθήκες, ατυχήματα και σχετικές καθυστερήσεις, αστυνομικούς ελέγχους, πράξεις βανδαλισμού ή τρομοκρατίας, διαμαρτυρίες και οργανωμένες διαταραχές, απρόβλεπτους κινδύνους στο οδόστρωμα, κυβερνητικές αποφάσεις, καθώς και  άλλα συμβάντα που δεν υπόκεινται στον έλεγχο της εταιρείας μίσθωσης του οχήματος.

Σε περίπτωση βλάβης του οχήματος ή μηχανικών δυσκολιών, είναι ευθύνη της εταιρίας μας  είτε να κάνει όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις υπό την προϋπόθεση ότι είναι ασφαλές και εφικτό για  να συνεχιστεί η μεταφορά με το ίδιο όχημα είτε να το  αντικαταστήσει με ένα άλλο παρόμοιο, ώστε να διασφαλίσει ότι το ταξίδι θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.

Οποιεσδήποτε υπηρεσίες, όπως εισιτήρια θεάτρου, εισιτήρια πλοίων, γεύματα, εισιτήρια μουσείων, αμοιβές ξεναγών, κρατήσεις σε καταλύματα, που έχουν αγοραστεί προηγουμένως από τη CDL TOUR ΕΠΕ για λογαριασμό του πελάτη, δεν μπορούν να επιστραφούν σε περίπτωση ακύρωσης της μίσθωσης.

Μετά το πέρας της μίσθωσης ενδέχεται να  σας ζητηθεί να συμπληρώσετε ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών. Θα χαρούμε να γνωρίζουμε για τη συνολική σας εμπειρία από τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.