Όροι μίσθωσης λεωφορείου

     Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους μίσθωσης λεωφορείου. Κάνοντας την κράτηση, θα πρέπει να συμφωνείτε με αυτούς τους όρους. Ο πελάτης θα πρέπει να  ειδοποιεί την εταιρεία μας εντός 7 ημερών για τυχόν απορίες που ενδέχεται να έχει σχετικά με αυτούς τους όρους. 

  1. Συμφωνία κράτησης

Η συμφωνία σχηματίζεται όταν η CDL TOUR ltd και ο πελάτης αποδέχονται την κράτηση. Η διαδικασία κράτησης λεωφορείου μπορεί να γίνει εύκολα είτε  μέσω της σελίδα μας www.cdltour.gr στη φόρμα ενδιαφέροντος είτε μέσω των e-mails ή  στα τηλέφωνα της εταιρείας:  +30 6947260061  & +30 2111821051. Θα πρέπει να μας αναφέρετε τον προορισμό, την ημέρα, την ώρα, τον αριθμό των επιβατών καθώς και τις όποιες ιδιαιτερότητες του δρομολογίου. Μην ξεχάσετε να δώσετε το όνομά σας και έναν αριθμό τηλεφώνου  για περαιτέρω διευκρινίσεις. Η CDL TOUR ltd θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που έχετε δώσει κατά τη διαδικασία κράτησης για να επικοινωνήσει μαζί σας.( Διαβάστε εδώ την πολιτική απορρήτου της εταιρείας μας).  

Αφού συμπληρώσετε την φόρμα κράτησης ή  θα έχουμε μιλήσει στο τηλέφωνο, θα λάβετε ένα e-mail ή ένα SMS επιβεβαίωσης εντός 24 ωρών, μαζί με την προσφορά μας και τις λεπτομέρειες της κράτησής σας. Η έγγραφη αποδοχή μιας προσφοράς θα θεωρείται κράτηση. Ακολουθεί ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης μεταξύ της εταιρίας και του μισθωτή όπου αναφέρονται τα στοιχεία των συμβαλλομένων, η διάρκεια, ο τόπος, το ποσό χρέωσης καθώς και λοιποί συμφωνηθέντες όροι της μίσθωσης. Η υπηρεσία θα οργανωθεί και θα παρασχεθεί σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας έχετε δώσει κατά τη διαδικασία κράτησης. Οφείλετε να  ελέγξετε και να επιβεβαιώσετε, ότι όλες οι πληροφορίες που περιέχει η φόρμα κράτησης είναι σωστές και σε περίπτωση ασυμφωνίας ή οποιασδήποτε αλλαγής που ενδέχεται να επηρεάσει το δρομολόγιο, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα με γραπτό αίτημα (e-mail ή sms).

  1. Υπηρεσίες

Ο Πελάτης θεωρείται ότι ενεργεί για λογαριασμό όλων των επιβατών που αντιπροσωπεύει και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες καθώς πρέπει να εξασφαλίσει τα εξής:

  • Την τήρηση υψηλού επιπέδου συμπεριφοράς από όλους τους επιβάτες ανά πάσα στιγμή και τη συμμόρφωση με τις οδηγίες που έδωσε ο οδηγός.
  • Δεν θα υπάρχει διακοπή ή καθυστέρηση οποιουδήποτε ταξιδιού και με οποιονδήποτε τρόπο που θα μπορούσε  να θέσει σε κίνδυνο τον οδηγό, τους επιβάτες ή  τον κίνδυνο να παραβιάσει τυχόν νόμιμους κανονισμούς σχετικά με τις ώρες οδήγησης και το χρόνο υπηρεσίας.
  • Οι χρόνοι παραλαβής πρέπει να τηρούνται.
  • Ο πελάτης πρέπει να εξασφαλίσει, πριν από την κράτηση ότι έχει επιλεγεί ο σωστός αριθμός καθισμάτων και δεν θα φορτώσει το όχημα πέραν οποιασδήποτε καθορισμένης χωρητικότητας.
  • Ο πελάτης πρέπει να εξασφαλίσει ότι το μέγεθος του οχήματος ικανοποιεί τις απαιτήσεις αποσκευών των επιβατών.
  • Όλα τα οχήματα είναι μη καπνιστών και απαγορεύεται αυστηρά η κατανάλωση αλκοόλ ή ναρκωτικών  στα οχήματα.
  • Κανένα πανό ή αφίσα δεν εμφανίζεται στο όχημα χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση της εταιρείας.
  • Η διαδρομή που χρησιμοποιείται θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του οδηγού, για την απρόσκοπτη και ασφαλή μεταφορά των επιβατών, εκτός εάν έχει καθοριστεί και συμφωνηθεί εγγράφως συγκεκριμένη διαδρομή .
  • Ενημερώστε μας αν πρόκειται να ταξιδέψετε με βρέφη (0-2 ετών), με ζώα συντροφιάς (σκύλος-γάτα) ή να μεταφέρετε  ογκώδεις αποσκευές.
  • Ο πελάτης θα λάβει τηλεφωνικό αριθμό επαφής έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με την εταιρία μας καθώς και το τηλέφωνο του οδηγού. Ως εκ τούτου, είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι αυτές τις πληροφορίες θα τις έχει μαζί του ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
  • Όταν η CDL TOUR ltd οργανώνει οποιεσδήποτε διευκολύνσεις όπως διαμονή, γεύματα, εισιτήρια ή οποιεσδήποτε άλλες υπηρεσίες που παρέχονται από άλλο προμηθευτή, ο πελάτης πρέπει να συμμορφώνεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις του προμηθευτή ως εάν ο πελάτης είχε συμβληθεί απευθείας με τέτοιες υπηρεσίες.
  • Η εταιρία μας θα προσπαθεί πάντα να διατηρεί τις αυξήσεις των τιμών στο ελάχιστο.
  • Ώρες οδήγησης και υποχρεωτικές περίοδοι ανάπαυσης του οδηγού. Όλες οι οδικές μεταφορές επιβατών ρυθμίζονται υπό τους όρους που καθορίζονται στον κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 1073/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Οκτωβρίου 2009,σχετικά με τους κοινούς κανόνες.Ο χρόνος υπηρεσίας, οι ώρες οδήγησης και οι περίοδοι ανάπαυσης του οδηγού ρυθμίζονται  από το νόμο και ο μισθωτής αποδέχεται την ευθύνη να διασφαλίσει ότι η μίσθωση θα τηρεί τις ώρες που συμφωνήθηκαν από την CDL TOUR ltd εκτός κι αν υπάρχει κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Σε περίπτωση πιθανής παράβασης, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για τυχόν πρόσθετες δαπάνες, εκτός αν αυτό δεν βρίσκεται στον έλεγχο του μισθωτή (π.χ. καθυστερήσεις συνόρων).

      3.Πολιτική πληρωμής & Τιμή

Η τιμή για τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται, θα αναγράφεται στην επιβεβαίωση του τιμολογίου και στη φόρμα κράτησης.

Οι τιμές υπολογίζονται βάσει της χωρητικότητας του οχήματος, του προορισμού και της ημερομηνίας που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας και παρέχονται με  συνολική τιμή που έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων και όχι με εισιτήριο ανά επιβάτη.

Τυχόν πρόσθετες χρεώσεις που ενδέχεται να προκύψουν κατά την διάρκεια του ταξιδιού, θα καταβάλλονται άμεσα στην εταιρεία από τον πελάτη εκτός κι αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά (παραδείγματα πρόσθετων δαπανών: επιπλέον χιλιόμετρα, διαμονή οδηγού και γεύματα, τέλη στάθμευσης). Είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι η πληρωμή θα καταβληθεί έγκαιρα. Εάν το λεωφορείο για το είχε προηγουμένως γίνει κράτηση, χάσει τη διαθεσιμότητά του λόγω βραδείας επιβεβαίωσης, τότε η εταιρία μας θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει ένα όχημα παρόμοιου μεγέθους και παρόμοιας χωρητικότητας, χωρίς αυτό όμως να  μπορεί να διασφαλιστεί.

Εάν η πληρωμή προκαταβολής δεν παραληφθεί μέσα στο συμφωνηθέν χρονικό διάστημα, η CDL TOUR ltd έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τυχόν κρατήσεις. Η προκαταβολή και η εξόφληση της παρεχόμενης υπηρεσίας μπορεί να γίνει μέσω ή μετρητών (για ποσά μέχρι 500,00 ευρώ), ή  κατάθεσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας ή στο γραφείο μας με την χρεωστική σας κάρτα με τη χρήση μηχανήματος POS (για ποσά άνω των 500,00 ευρώ). Μετά το πέρας της μίσθωσης αποδίδεται στον μισθωτή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (αν πρόκειται για εταιρεία) ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών (αν πρόκειται για ιδιώτη).

     4.Πολιτική ακύρωσης - Έκτακτες περιστάσεις:

Σε περίπτωση ακύρωσης: από 01  έως 03 ημέρες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης, η επιβάρυνση δύναται να είναι ισοδύναμη με το 50% της συνολικής αξίας της κράτησης.*

Σε περίπτωση μη εμφάνισης του πελάτη ( Non-show) στο σημείο της επιβίβασης, η επιβάρυνση  δύναται να είναι ισοδύναμη με το 100% της συνολικής αξίας.*

*(τα ακυρωτικά εξαρτώνται κάθε φορά από την εποχικότητα (low season - high season) και τη διάρκεια της μίσθωσης).

Η CDL TOUR ltd δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε να  θεωρεί υπεύθυνη για όποιες έκτακτες περιστάσεις προκύψουν λόγω εξωτερικών συνθηκών ανωτέρας βίας πριν ή κατά την διάρκεια της ταξιδιωτικής υπηρεσίας που έχετε επιλέξει. Τέτοιες περιστάσεις μπορεί να περιλαμβάνουν λ.χ. φυσικές καταστροφές, πυρκαγιές και δυσμενείς καιρικές συνθήκες, ατυχήματα και σχετικές καθυστερήσεις, αστυνομικούς ελέγχους, πράξεις βανδαλισμού ή τρομοκρατίας, διαμαρτυρίες και οργανωμένες διαταραχές, απρόβλεπτους κινδύνους στο οδόστρωμα, κυβερνητικές αποφάσεις, καθώς κι  άλλα συμβάντα που δεν υπόκεινται στον έλεγχο της εταιρείας μίσθωσης του οχήματος.

Οποιεσδήποτε υπηρεσίες όπως εισιτήρια θεάτρου, μετακινήσεις με πλοίο, γεύματα, εισιτήρια μουσείων, αμοιβές ξεναγών και καταλύματα που έχουν αγοραστεί προηγουμένως από την CDL TOUR ltd για λογαριασμό του πελάτη, δεν μπορούν να επιστραφούν. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλα οχήματα διαθέσιμα ή ο πελάτης δεν επιθυμεί κράτηση άλλου λεωφορείου, θα επιστραφεί το κόστος της προκαταβολής. Η CDL TOUR ltd δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνη για την ακύρωση του μισθωτή.

Μετά το πέρας της μίσθωσης ενδέχεται να  σας ζητηθεί να συμπληρώσετε ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών. Θα χαρούμε να γνωρίζουμε για την συνολική σας εμπειρία από τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.